TEBDİL-İ MEKANDA FERAHLIK VARDIR



tebdil i mekanda ferahlik vardir 1


Bundan tam 4 yıl önce işimle ilgili yer değişikliği yazısı yazmıştım (bir TIK),


Yine bir Ağustos günüydü,


Bu sefer bir talebim olmadı ancak, böyle uygun görmüş yöneticilerimiz ki, farklı bir birime geçiş yaptım,


Yeni bir oda, farklı çalışma konuları, yeni arkadaşlar, yeni amirler,


Yenilikler beni hiç bir zaman ürkütmedi,


Hayatımda farklı bir kapının açıldığını, herşeyin iyi olacağını kendime söyleyince herşey daha olumlu gidiyor,


Gerçi, insanın dört koca yıl alıştığı ortamı, dostlarını arkada bırakması kolay değil,


Uzağa gitmediğim ve sürekli iletişimde olacağımız için daha kolay alışacam sanırım bu yeni duruma,


Hayat bize neler getirecek önceden tahmin etmek zor,


Uyum sağlamak akışa, hep söylediğim gibi önemli,


Ama bu akış bizi yorarsa, üzerse pek de uyum sağlayamıyorsun,


Umarım benim yeni yolculuğum huzurlu ve rahat olur,


Şimdilik herşey yolunda görünüyor,


Her zaman şu duayı ederim "hakkımda hayırlısı ne ise o olsun",


İşte ben bugünlerde böyle bir ruh halindeyim....