Her Telden Bol Fotoğraflı Karışık Post 23 :)



NAZAR DUASI


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""


وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ






Eski fotoğrafları karıştırıyorum bu aralar.. sürekli bi silme , eleme , düzenleme halindeyim yapı olarak.. bu durum her konuya sıçrıyor tabii :) fotoğraf ayıklama durumundayken bu eski fotoğrafla karşılaştım.. kendisini unutmuş acımı içime gömmüştüm..


H&m'de deneyip çok bayıldığım bu rahat mı rahat harika trençkotu hangi akla hizmet edip almadım bilmiyorum..


yine acılara gark oldum.. acıma ortak olun diye burada :)






her telden bol fotografli karisik post 23 1






yağmur gibi yağdıkları için artık eskisi gibi cevaplayamadığım ama elimden geldiğince okumaya çalışıp toplu cevaplar vermeye çalıştığım maillerimde çoğunluk kozmetik olarak kullandığım ürünleri merak ediyor..


arada bitirdikçe vs. bişeyler paylaşmaya karar verdim.. ama benden alengirli ürünler /markalar, destansı kozmetik yorumları , beğendim , beğenmedim'in dışında pek bi şey beklemeyin diyorum baştan :)






bu mesela yeni bitirdiğim devamını almayacağım bi ürün.. kötü mü hayır değil bana uymadı..ki kendisi yanlışlıkla evimize gelmişti israf olmasın diye kullandım.. bu evi ilk gördüğümüzde kimse tarafından görülme şansı olmayan terasta güneşlenebileceğimi farkedince (ki evi gösteren adamda bizi terasa çıkarınca "ablacım sen bu terasta çok rahat edersin" deyince bunu düşünebilmesine şaşırmıştım.. sonra biz evi gezerken karısı da geldi baktım çarşaflı hee dedim adamın tecrübesi var :) işte rahat ediyorum ya terasta ilk günden başladım Yasin'e bana kakao yağı al brozlaşcam ben :)


işte garibim Yasinciğim bunu bana kakao yağı aldığını zannederek alıp getirmişti.. kendisi kakaolu krem çıktı :) e malum cilt kuru su gibi krem kullanıyorum başladım kullanmaya.. ben daha çok losyon tercih ediyorum.. Vaselin'in losyonunu kullanmıştım mesela o tam bana göreydi.. bu daha kıvamlı.. zaten yoğun bakım diyor.. 


dostça ayrıldık yani :)






her telden bol fotografli karisik post 23 2






Geçenlerde Karafırın'da kahvaltıya gittik.. tatlılarına ve çayına bayılıyorum buranın.. ve güler yüzlü ,saygılı (Armoni Park ) çalışanlarını da.. 


ama ilk kahvaltı tabağı istedik.. biraz zayıf bulduk.. tatlı ve çay için gitmeye devam :)


kahvaltının en güzel yanı kalp görünümlü ekmekleriydi.. Emin sürekli önüme ekmek dilimleri koydu al anne kalpli ekmek benden sana diyerek :)



her telden bol fotografli karisik post 23 3






peçete koleksiyonum almış başını gitmiş kutu içinde olduklarından hiç farkında değildim :)


geçen hiç üşenmedim dizdim tek tek hepsini.. masa yetmedi ama arta kalanlar var ikinci kareye sakladım onları da :) 


ınstagram'da yayınladığım bir kareydi bu.. bine yakın like aldı.. peçete tutkunları olarak oldukça fazlayııızzz :)



her telden bol fotografli karisik post 23 4






Rana2nın mama kavanozlarını süslemiş post yapmıştım hatırlarsanız.. veya hatırlamak için buraya tık tık :)






Çatı Katı sakinlerinden sevgili Esra fikrimi bebeğinin diş buğdayı partisinde uygulamış sağolsun bana da fotoğraf göndermiş. 


harika olmuş :)



her telden bol fotografli karisik post 23 5






yoğun çalışan kocaya iş yaptırmak için bulduğum yeni yöntem ! 


bir şeyi 43875384709 defa söylüyorsanız ve yapılmıyorsa eşyaların dilinden mektup yazıyorsunuz kocanıza.. o gülerek mektubu okurken artık bu duruma daha fazla kayıtsız kalamıyor :)


3 hafta boyunca giderken alsın diye kapıda arz-ı endam eden overlokçuya götürülüp ikiye bölünecek halımız , dile gelip direk Yasin'le muhatap olunca akşamına ikiye bölünmüş olarak eve geldi :)



her telden bol fotografli karisik post 23 6






ilk deneme başaırlı geçince diğer tüm işler sıraya girdi mektup yazmak için :)






çerçevelerim içinde bulundukları zor durumu Yasin abilerine bildirmeseydi ben daha çoookkk beklerdim o duvar dekorasyonunu bitirmeyi :)






mektup eylemlerim devam edecektir !



her telden bol fotografli karisik post 23 7






ne kadar tarzı belli bi kadınım :) 


dolabıma bakan direk bu kadın pembeyi , maviyi ,siyahı ve beyazı (ve onların tonlarını ) seviyor der..


aynı renkler ekseninde dönüyorum.. biraz değişiklik mi yapsam ne ? derkeeenn bi siyah elbise daha almak istiyorum bu aralar ehi ehi..taktım kendisine :)



her telden bol fotografli karisik post 23 8






İkea'da çocuk reyonunda indirim varmış attık sepete iki tane :)






kombin postu gelecek bu arada üstümdekiyle ilgili ;)



her telden bol fotografli karisik post 23 9






Herkese Öpücükler.. 






Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


Çatı Katı Instagram


Çatı Katı Facebook Sayfası


Çatı Katı Twitter


Çatı Katı Ask.Fm


her telden bol fotografli karisik post 23 10