Krem renkli , yaldızlı takım...


Dekoratif tabak , şamdanlar ve resimlik





    Arkadaşlar bu gün sizlerle dekoratif bir tabak ve şamdanlardan oluşan bu şık takımı hazırlayacağız.


 Sizlere bir dolu ayrıntılı fotoğraf hazırladım . Bakın ne ilginç teknikler kullanacağız. Üstelik pek çoğu zaten evimizde bulunan malzemelerle. Haydi hiç vakit kaybetmeden işe başlayalım .


 *İlk önce beyaz tutkal ve alçıyı güzelce karıştırıyoruz. Dilerseniz alçı yerine un veya nişasta da kullanabilirsiniz. İsterseniz bu karışıma toz veya akrilik boya da ilave edebilirsiniz.Bu karışımı hem objelerimizi kaplamak için hem de boyutlu boya olarak...










İşte bir başka takım daha...









   Ve yapım aşamaları özetle şöyle :


 Dekoratif tabak ve şekerlikten oluşan bu şık takımı da yine benzer tekniklerle çalıştım.

Yalnız bu sefer peçeteyle kaplamadım doğrudan boyadım. Çünkü üzerini kaplayıp kapatmam gereken desenler yoktu.


Yine konturla desenler çizdim  ama bu sefer krem yerine maviye boyadım . Sonra da kuru bir fırçaya azar azar kahverengi boya alıp üst yüzeye yumuşak hareketlerle eskitme yaptım. Böylece sanki dip kısımları oksitlenip mavileşmiş paslı bir metal görüntüsü verdim.Sonra da mat vernikle vernikledim. Yaldız işlemini tıpkı krem takımda olduğu gibi çalıştım o nedenle yeniden anlatmıyorum.

Ve çalışmamız tamamlanmıştır.

Detaylı fotoğraflar için böyle buyrun ...

















Rengarenk kurdelelerle oynamayı ,

güller çiçekler yapmayı seviyorsunuz...

Ama öyle detaylı bir kurdele nakışı çalışması için de


vaktiniz yok...

Öyleyse size ahşap boyama ve kurdele nakışını



bir araya getireceğiniz eğlenceli bir çalışma ...














HERCAİ MENEKŞELERLE HOŞGELDİNİZ PANOSU


 Boyama kısmı özetle şöyle :


Önce mdf objemizi akrilik boya ile boyuyoruz.


Gördüğünüz gibi ben burada ayrıca sanki bir dantel örtü varmış


hissi vermeye çalıştım.


Bunun için önce panomuzun ortasında bir alan belirliyoruz



ve bu kısmı beyaz akrilik boyayla boyuyoruz.



Dilerseniz bu kısma beyaz bir kağıt da yapıştırabilirsiniz.


Sonra dantel kısımları ...










Seramik Objelerle 



Kurdele Nakışı Uygulamaları