Guerlain Terre Indigo Far Paleti




guerlain terre indigo far paleti 1


 Güçlü ve zengin renkler kadifemsi göz farı paletinde bir araya geldi. 

Kahverenginin koyu ve açık tonları, yoğun okyanus mavisi ve gösterişli turuncu mozaik desenle süslenmiş bu far paletinde birleştiler. Zengin pigmentlere sahip bu dört renk ile ruh halinize göre dilediğiniz uygulamayı yapabiliriz. Yumuşak renklerle sofistike bir görüntü veya yoğun renklerle çarpıcı bakışlar yaratmak mümkün. 
 


guerlain terre indigo far paleti 2


Guerlain Terre Indigo Far Paleti sade ve şık bir kahve/mor arası ambalaja  sahip. Palet içerisinde 2 adet fırça aplikatör ve geniş bir aynası var. Farın altın ışıltılarla desteklenmiş çok güzel bir inka deseni var, fakat bu altın ışıltılar 3-5 kullanımda siliniyor.


guerlain terre indigo far paleti 3


Toz toz olmayan, yumuşak dokulu ve kolay uygulanan farlar. 4 far da pigmentli ve kalıcı. Güzel bir turuncu portakal rengi, mavi / lacivert renk ve açık ve koyu kahve renklerinden oluşuyor. 


guerlain terre indigo far paleti 4


Genelde kahve tonları bir çoğunuz tarafından çok seviliyor ama ben pek kahve far sevmem. Fakat bu paletteki koyu kahveye bayıldım. Lacivert ile turuncu çok sevdiğim renkler zaten. Aslında küp şeklinde ayrılmış farlar her zaman tercihim ama zor kullanılsa da bu palete sahip olmak çok mutlu etti beni. 


guerlain terre indigo far paleti 5


Turuncu far ve koyu kahve farla yaptım bu makyajı. Üst kısıma hafifçe açık kahve fardan geçtim. Koyu kahve gerçekten muhteşem. Çok sevdim. 


guerlain terre indigo far paleti 6


Turuncu, laciver ve üst kısıma hafifçe açık kahve fardan uyguladım. Lacivert far da muhteşem.


Markaların koleksiyonlarını hiç takip etmiyorum, tesadüf eseri edindiğim bir palet. Koleksiyon ürünü olduğundan satıştan kalktı diye biliyorum.