Domates Sosu ve Şiş Kılıfı









domates sosu ve sis kilifi 1


Herkese merhabalar nette görmüş ve çok hoşuma gitmişti domates sosunu buz kalıplarında dondurduktan sonra buzdolabı poşetinde muhafaza etmek.. Birer kullanımlık ben 1 kg domatesi rondodan geçirdikten sonra pişirdim soğduktan sonra buz kalıplarına bir kaşık yardımıyla paylaştırdım sonuç resimde de görülüyor.. Sizlere de bir fikir vermesi açısından paylaşmak istedim..


domates sosu ve sis kilifi 2
Önceki yayınımda artık ipleri değerlendirdiğimden bahsetmiştim sizlere.. artık iplerimden şişlerime kılıf yaptım.


domates sosu ve sis kilifi 3
 Simli çok güzel bir ipti 3 nolu şişle ördüm şişler aralardan çıkmıyor eğer öyle bir şey olsa içine astar dikmeye niyetim vardı ama şimdi gerek kalmadı.. Örgü örmek kol kaslarıma çok iyi geldi.. Sürekli kollarımda ağrı ve karıncalanma vardı daha önce doktor boyun fıtığı var demişti.. Bende hacamat yaptırdım. çok iyi geldi inanın ameliyatlardan döndüm. Şimdi örgü örmekle, kollarımda ki ağrılarım ve karıncalanmalar hissedilir derecede azaldı.. örgü iyi geliyor tavsiye ederim dostalarım..

Hepinize sevgi ve muhabbetlerimi bırakıyorum alanlara selam olsun..