Son Zamanlarda...



Bitmek bilmez bir eksik girdabının içindeyiz.) Artık neyin, ne kadar gerekli olduğunu kullandıkça anlayacağız.

Hastane çantamı yaptım nihayet. ''Hastane Çantasına Neler lazım'' listelerini bol bol kontrol ederek tabii.

Şunu farkettim piyasada ciddi bir gecelik sıkıntısı var. Farklı bir şeyler bulmak zor. Aklımdakini diktirsem dedim, uğraşacak güç bulamadım kendimde. Bende biraz hoş ve sade duran bir gecelik aldım gitti :)

Black Spade ve Suwen'den çamaşır, pijama ve gecelik alışverişini yaptım. Kesinlikle tavsiye ederim. Beden problemi olmadan rahatlıkla hoş şeyler bulanabilecek yerler.


son zamanlarda 1
 39 Haftalık Vera Mia :)


son zamanlarda 2



son zamanlarda 3



son zamanlarda 4



son zamanlarda 5


Çok belli olmasa da aldıklarımın bir kısmı.

Hoş geldin bebek konseptine uyan pijamalarım :) denk gelmek güzel oldu.

Hoş geldin bebek teması ile ilgili her şey bundan sonraki postta :)




son zamanlarda 6



son zamanlarda 7



son zamanlarda 8


Serum, iğne gibi müdahaleleri kolaylaştırmak için askılı veya çok kısa kollu gecelikleri tercih etmek gerekiyormuş. 

Bir de yakası kolay açılan.


son zamanlarda 9


Sabahlığı


son zamanlarda 10



son zamanlarda 11


Kol detayını sevdim.


son zamanlarda 12


Bu tip alışverişlerin bu kadar zor olduğunu bilmiyordum. Eksik kalan bebek gereçlerini de halletmeye çalıştık.

Philips Avent göğüs kalkanı, pompa ve saklama kapları en çok tavsiye edilenler içinde olunca, bizimde tercihimiz bu oldu.

Şimdilik bunlar hakkında yorum yapamıyorum. İlerleyen zamanlar yazmaya çalışacağım.


son zamanlarda 13


Odamızdan da birkaç kare ile bu yazıyı bitirmek istiyorum. Resimleri çekerken ışık ve açı problem oldu. Duvarlar koyu çıkmış.

Büyüyen yatak ve üç kapılı dolap tercih ettik.


son zamanlarda 14



son zamanlarda 15



son zamanlarda 16


Minik puanlı tül perde bulmak kolay olmadı. 


son zamanlarda 17



son zamanlarda 18



son zamanlarda 19


Son haftamdayım :) Vera Mia'yı, inşallah sağlıkla kucağıma alırım. Bizim için dua edin.