DONDURMALI PİŞMANİYE TATLISI





















Bugün güloannemutfakta  akşam yemeğinden sonra  konuklara ikram etmek için bundan daha uygun bir tatlı olmaz diye düşünüyorum. Çok kolay , olduğu gibi   konuklarınızı şaşırtacak biraz şımartacak   lezzeti ile damaklarda show yapacak ,   çok hafif  bir tatlımız var. Eeee daha ne olsun değilmi ?


MALZEMELER

1 paket keçi sütlü Cartedor kesme Dondurma

1 paket pişmaniye

ÜZERİ İÇİN  

istediğiniz her hangi bir sos (Meyveli,çikolatalı V.b )

YAPILIŞI

Yuvarlak altı üstü boş bir çember kalıp yoksa bir kase de olabilir.Kalıbı  servis yapacağınız , tabağa oturturun,elinizle bir miktar pişmaniye alıp kalıbın altına yerleştirin.Üzerine 2-3 cm kalınlığında kesmiş olduğunuz dondurmayı koyun tekrar pişmaniye tekrar dondurma tekrar dondurma bu katları çoğaltmak elinizde ben üç kez dondurma 4 kez pişmaniye koydum üzerini sıkıca bir kaşık veya bir çay bardağının altıyla bastırın ve kalıbı çıkarın ( kase içinde yaptıysanız servis tabağına ters çevirin) üzerini istediğiniz soslarla süsleyin  ben çikolata ve orman meyveli sos kullandım. ( yoksa renklendirmek adına reçellerde olur sanırım) fazla vakit geçirmeden servis yapın

AFİYET OLSUN