Blog hayatım nasıldı? #mim 5





blog hayatim nasildi mim 5 1


blog hayatim nasildi mim 5 2





  • Anasayfa

  • Hakkımda

  • İletişim

  • Arşiv

  • Sponsor

  • HTML Dönüştürücü

  • Youtube MP3'e Çevir
















Blog hayatım nasıldı? #mim 5



Ana Sayfa » Mim » Blog hayatım nasıldı? #mim 5


blog hayatim nasildi mim 5 3Merhaba arkadaşlar Mert Can arkadaşım beni #mim'lemiş tabi kimse yorum veya cevaplamamış #mim'i ben de üzüldüm ve cevaplamak istedim. Blog hayatım 2012 senesinin Eylül hayatında başladı aslında önceden de başlamıştı ama çok kötü olduğu için söylemek istemem. Blogger panelini öğrenmekle zamanımı ayırırken bir baktım şablonu düzenlemeyi öğrenmişim. Tabi düzenlemek derken profesyonelce değil daha hiç bir şey bilmiyordum. Bu Blogger eklenti sitelerin de gezerken sevdiğim, işe yarayacağını düşündüğüm eklentileri koyardım. Tabi bazılarını widget ile bazılarını Şablona koyardım. Sonradan durmadan yazı yazardım gün de net 2-3 yazı ama blogun ne demek olduğunu bilmeden önce bildikten sonra 2 günde 1 yazı yazmaya başladım. Asıl anladığım zaman canım ne zaman isterse yazmak oldu. Sonra iyi kişilerle karşılaştım örn: Arda Erakman, Özgür Görgülü, Veysel Karaselek, Onur Batur, Furkan Özden, Cenk duru, Eren Koçin, Cihangir (kavgalı olduğum bir Veysel Karaselek var umarım kızmaz onu yazdığım için)... Bir çok kişi mevcut bunlar örnekti sadece ama epey kişilerle tanışıp arkadaş oldum abilerimle/ablalarımla. Tabi gerçek hayatta arkadaşlarımdan epey kişi kaybettim tabi kötü oldukları için değer nedir anlamadım ama blog hayatında anladım. Bence bu kadar yeter devam edelim yoksa duygulancam. Arda Erakman'ın v2 teması çıkınca bir şeyler öğrenme isteği duydum ve CSS öğrenmeye başladım. İlk CSS kodum :hover idi :D ne kadar saçma olsada söylemek zorundaydım. Sonrası geldi zaten ama sadece CSS bilmek gerekmiyor ne bileyim JavaScript, HTML, PHP gibi pek çok dil var. Bunlardan sadece CSS biliyorum ve JavaScript öğrenmeye çalışıyorum. Burdayım ve özgün yazılarımla iyi arkadaşlarımla blog hayatını sürdürüyorum.

Bu kadar yeter, bu #mim'i herkes cevaplıyabilir ama ben bir kaç kişiyi #mim'liyeceğim. Bu #mim'lediklerim cevaplamazlarsa canları sağolsun Onur Batur, Arda Erakman, Eren Koçin, Volkan Akpınar, Veysel Karaselek, Cihangir, Furkan Özden, Furkan Yurdakul, Emir Koç bunları #mim'ledim. Görüşürüz unutmadan blogumu takip etmeyi unutmayın :)