Fırında Kremalı Tavuk...
















firinda kremali tavuk 1








  Bugün sizlerle paylaşmak istediğim bu güzel tarifi geçtiğimiz sezon TV kanallarını gezerken tarifin sonuna rastlamıştım ve çok üzülmüştüm derken ALLAH bir şekilde karşıma çıkardı bu pratik lezzeti ...

  Sevgili Sevil ŞAHİN hanımın Birdemliksohbet adlı yemek sitesinde paylaşmış olduğu bir kurabiye tarifini incelerken Emine Beder'le yapmış olduğu bir programın videosuna rastladım ve izlemeye koyuldum derken bir de baktım ki aylar önce izleyip de alamadığım o tarif hemen notumu aldım ve yaptım...

  Sevgili Sevil Hanıma tarifini uyguladıktan sonra izni olursa paylaşmak istediğimi belirttim kendisi de bu konuda memnuniyetini dile getirdi... Bu nefis ve  pratik lezzeti sizlerle paylaşma şansına sahip oldum...






    Kendisine bu güzel tarifi bizlerle paylaştığından dolayı teşekkürlerimi gönderiyorum ...






   Gelelim tarifimize ben bu tarifin benzerini beşamel soslu olarak yapıyordum içersine domates , biber , mantar  kullanıyordum ... Kaşar peyniri sadece üzerine ilave ediyordum hazır çorba ve krema ilavesinin  güzel bir fikir  olucağını düşündüm hemen uyguladım ...

  Tabi benim mozarella peyniri kullanış sebebim evde bulunduğundan  ama çok da güzel bir lezzet kattığını  düşündüğümden sizlerle de tarifi bu şekilde paylaştım onun yerine kaşar peyniri  kullanabilirsiniz tercih sizin...


















         Malzemeler



  • 500 gr tavuk göğüs

  • 1 paket krema

  • 1 adet rendelenmiş havuç

  • 1 adet rendelenmiş kabak

  • 1 paket kremalı mantar çorbası

  • 1 su bardağı rendelenmiş mozarella peynir yada kaşar peynir

  • Karabiber , tuz , kırmızı pul biber



       Yapılışı : Tavuk etlerimizi kuşbaşı doğrayalım ve borcama koyup kremalı mantar çorbası ,kabak , havuç ve mozarella peyniri ilave edip kremamızı dökelim ... Baharatlarımızı da ilave ettikten sonra güzelce harmanlayalım ve üzerini düzelttikten sonra önceden ısıtılmış fırında 200 C de üzeri güzelce kızarana kadar pişirelim ve arzu ederseniz fırından çıkardıktan sonra üzerine rendelenmiş kaşar peynir yada mozarella peyniri döküp tekrar fırına verebilirsiniz...Üzerine peynir rendesi ilave etmek sizin arzunuza kalmış... Özellikle çalışan hanımlar için çok pratik ve  lezzetli  bir tarif...






Afiyetler Olsun...