BİR TATİL DAHA BİTER ANILAR KALIR...




Her sene olduğu gibi bu senede gitmezsek olmaz dediğimiz Avşa adası tatilimiz bitti ve geldik,daha önceki yaz tatilimizi okumak isterseniz buyrun,Ada hakkında bu sefer çok soru aldım evet aklımda kalanlarla en iyisi blogda uzun uzun anlatmak dedim merak edip gitmek isteyenlere rehber olur belki...


bir tatil daha biter anilar kalir 1


Şimdi ilk olarak şunu belirtmeli adaya istanbuldan yenikapı ve bostancıdan idonun deniz otobüsleri ile gidebilirsiniz,araba ile gitmeyi düşünürseniz de marmara ereğlisi ve tekirdağdan arabalı feribotlar kalkıyor yaklaşık 3-4 saat içinde adada oluyorsunuz.Adaya gemi yaklaştığında bu manzara karşılıyor sizi..

Ve gemiden iner inmez kalabalığın içine düşüyorsunuz,pansiyon apart tarzı oteller mevcut,derseniz ki araba ile gidiyoruz kalabalığıda çekemeyiz sakin sessiz bir koyda kalalım arada çarşıya inelim o zaman beyaz saray otelde kalacaksınız muazzam denizine girip sessiz sakin bir tatil geçireceksiniz tabi fiyatı diğer otellere göre biraz pahalı ama ben kesinlikle beyaz sarayı tavsiye ederim. Avşa içinde nerede kalsakki derseniz yarar otel size göre olabilir,aman fark etmez gidince buluruz derseniz de gemiden indiğinizde otel çalışanlarını  müşteri bulmaya çalışırken göreceksinizdir zaten.

Şimdi bana sorsanız nasıl diye ada çok güzeldir benim gözümden,kalabalıktan hoşlanmayan biri için ve eğer şansa o kalabalıktaysa sorsanız hiç beğenmediğini söyleyecektir..Adada son yıllarda beni rahatsız eden herşeyin hep aynı olması yani ben yirmi sene önce giderken de aynıydı şimdi de aynı insan sevdiği yer gelişsin istiyor elbet,biraz ucuz olmasından kaynaklanıyor olabilir aslında değişim olmaması yoksa bir bozcaadadan neyimiz eksik değil mi:)

Ben bodrum,alaçatı elit severim derseniz uyarayım ada size göre değil nereye düştüm diye bakakalırsınız ama görülmeye,denizinde yüzülmeye değer, ailece tatil yapabileceğiniz her kesime uygun bir tatil beldesi,neler yapılmalı peki


bir tatil daha biter anilar kalir 2



Altınkum koyunda denize girip şahin tepesinde  denizden hemen çıkıp mekanın hemen altında denizin içinde ayıklanıp yukarı mutfağa çıkan pişen midye tava yenmeli tadı muhteşemdi.



bir tatil daha biter anilar kalir 3



İşte bahsettiğim ayıklama anı,deniz yıldızını gören :)











bir tatil daha biter anilar kalir 4



İşte o muhteşem midye tava muhakkak yenmeli.














bir tatil daha biter anilar kalir 5










İskeledeki dondurmacılardan dondurma yenmeli :)



bir tatil daha biter anilar kalir 6



Çınar koyunda denize girip bu hamsi tavayı yemelisiniz çok güzeldi çok :)










bir tatil daha biter anilar kalir 7










Beyaz saray koyuna gidip denize girmeyi ihmal etmeyin,böyle güzel denizi kolay kolay göremezsiniz emin olun.







bir tatil daha biter anilar kalir 8



bir tatil daha biter anilar kalir 9


 


bir tatil daha biter anilar kalir 10





INSTAGRAM : AYLİNDEN


FACEBOOK : AYLİNDENDENEMELER