kurrdeladan çarkı felek gül yapımı

Merhabalar degerli site takipçilerimiz. Bugunku konumuz kurrdeladan çarkı felek gül yapımı.


 Huzur dolu bir haftasonunu geride bıraktım. 


Baba ocağı , ana kucağı mırrrr kedi misali sıcacık yuva sırnaşıp durduğum minnoşlarım. 

Veee Okan Bayülgenin yalnızlar diskosuna dahil olamadım :)









kurrdeladan carki felek gul yapimi 1


Ve buzz gibi  havaya mola veren uzaklardaki sevgili .


Yavrummmm otel odalarında , güneşli havada toroslara karşı ahhh ahhh yazık ona  :S

Mucize adamın objektifinden ..






kurrdeladan carki felek gul yapimi 2


Süprizinide yanında getirmiş .


Bunlar benim sevgililer günü çiçeklerim .


Ispartadaki gül bahçemden sonra. Az çiçek almaktan şikayet eden bana , zekice çözüm .


''Gözlerini kapat sana bir süprizim var dediğinde'' pekte akla gelicek birşey olmasa gerek .






kurrdeladan carki felek gul yapimi 3


 Çiçek dedimde  Şu yazımda vede Şu yazımdaki motivler sorulmuştu ısrar ile annemden rica ettim kendisiyle minik bir çekim yaptık . Ama  yapım aşamasını ilerleyen günlerde anlatacağım . Uzun ve zor geldi açıkçası , yapması daha kolay gerçekten .






kurrdeladan carki felek gul yapimi 4


Bir yarışma varmış . Sevgililer günü öncesi sevgililerin fotoğrafları yarışıyor. Seçmek zor oldu ama ben bu anı  tercih ettim . 



Yıl 2004 yer Çeşme Alaçatı evliliğimizin 2, yılı tanışmamızın 8.


Bitmeyen aşklara..






(Bu arada oy vermek isterseniz , yada diğer fotoğrafları görmek için bir tık.)



kurrdeladan carki felek gul yapimi 5








Bu konu ile alakali daha detayli bilgi bulabileceginiz degerli bir web sitesi : organze gül yapılışı